Sziasztok!
Elérkeztünk interjúsorozatunk 5. részéhez amelyben, egy számomra nagyon kedves kisvállalatot szeretnék Nektek bemutatni. Az Aurora Candle Company munkásságáról, és termékeikről már olvashattatok itt a blogomon, hiszen már többször is volt szerencsém együttműködni Velük. A kialakult helyzet befolyásolhatja a kisvállalatok működését így kíváncsian, és bizakodva kérdeztem meg a márka alapítóit Lillát és Márkot, hogy hogyan kezelik a jelenlegi időszakot.
𝓚𝓮𝓭𝓿𝓮𝓼 𝓛𝓲𝓵𝓵𝓪 & 𝓜𝓪́𝓻𝓴!
1. Nagyon Szépen Köszönöm, hogy elvállaltátok az
interjút, nagy megtiszteltetés Nekem, hogy ismét nyomot hagytok blogomon.
Mesélnétek pár sort munkásságotokról?
,, Először is köszönjük a lehetőséget és azt, hogy ránk gondoltál.
Nagyon szeretjük az illatgyertyákat, szinte mindig ég egy otthon, hiszen
pillanatok alatt meghitt hangulatot teremtenek és kellemes illattal töltik meg
a lakást. Nagyon izgalmas és sokrétű a munkánk, hiszen a gyertyaöntés mellett mi
foglalkozunk a termékfejlesztéssel, a rendelések feladásával, a közösségi
platformok naprakészen tartásával, stratégia építéssel és a marketing
tevékenységgel is.
Az Aurora Candle Company gyertyáinak igazi különlegessége a ropogó
fakanócban rejlik, ami elképesztően hangulatos és fokozza a gyertyagyújtás
élményét a csodálatos illatok mellett. "
2. A helyzet kialakulása előtt épp
beköszöntött a tavasz, és az új szezon, Ti általában mindig egy adott szezonból
merítetek inspirációt, egy illathoz. Mi volt az idei új ,, sláger ’’ ?
,, Idén a nagy kedvenc tavaszi illatok mellett, mint
a Liliom az esőben és a Citromfű & Gyömbér, két
újdonsággal is köszöntöttük a tavaszt, a Málnás Smoothie és
a Körte & Frézia is pillanatok
alatt nagy kedvenc lett. "
Ha már az illatoknál tartunk megjegyezném, hogy az én
személyes kedvencem a Caramell Coffee Latte, amelyet tavaly ősszel
volt alkalmam megszerezni az Aurora Candle Companytól. Ezenkívül még a tavalyi Valentin napi különkiadás is hamar elrabolta a
szívemet, mert tudni illik, hogy egy különleges, piros kerámia külsővel
rendelkezik. Természetesen a többi verzió sem panaszkodhat, hiszen egytől -
egyig csodás aromával rendelkeznek a termékek. - Ezt tapasztalatból mondom,
hiszen volt lehetőség végig illatozni őket.
3. Több vásárló is fél
az online rendeléstől, mondván, hogy a ,, vírus a futárszolgálattal is
érkezhet”. Az alapvető intézkedéseken kívül, Ti hogyan oszlattátok el a vevők
kételyeit?
,, Megértjük, ha valaki
aggódik, hiszen ebben a jelenlegi vírushelyzetben az állandó veszélyérzet
mellett, a bizonytalanság is jelen van. Mi minden tőlünk telhetőt megteszünk,
fokozottan ügyelünk a higiéniára a műhelyünkben, ezen kívül a GLS professzionális
csomagküldési szolgáltatásait használjuk, ahol az érintésmentes kézbesítéssel a
veszély kiküszöbölhető. "
Ebből kiderül, hogy
az Aurora Candle Company is azon cégek egyike, akik ebben a
nehéz időszakban sem hagyták cserben vásárlóikat, azaz minden Tőlük telhetőt
megtettek például egy Anyák napi ajándék megszerzése érdekében.
4. A #karanténinterjú sorozat 4. része a kis
gyermekek köré fonódott. Marci a Ti kis fiatok, akinek szintén fontos szerepe
volt a márka megalakulásában, hogy viseli a jelenlegi helyzetet?
,, Marci most ősszel kezdte az óvodát, amit nagyon szeret, így a
jelenlegi helyzetben leginkább a gyerektársaság hiányzik neki. Sokat
beszélgetünk vele az óvodáról, hogy amikor majd újra mehet, akkor is élénken
éljenek benne a jó élmények."
Reméljük, hogy emlékei mihamarabb valósággá válhatnak, és visszatérhet az élénk ovis életbe.
Még egyszer Köszönöm Szépen Lillának & Márknak, tehát az Aurora Candle Companynak, hogy elvállalták az interjút!
Ha figyelemmel követitek a sorozatot, láthatjátok, hogy egyre színesebb palettájú a megkérdezettek foglalkozásköre és életszakasza.
Reméljük, hogy hamarosan rendeződnek a dolgok körülöttünk,
de addig is tartsatok velem, és a megkérdezettekkel, hátha segít ez Nektek!
de addig is tartsatok velem, és a megkérdezettekkel, hátha segít ez Nektek!
Xoxo: Fanni💖
/ A sorozatban szereplő interjúk, természetesen online módon, s nem személyes találkozás útján készülnek!/
Megjegyzés küldése